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Vol. 3 No. 2 (2009)
Published:
2009-12-01
Full Issue
PDF
Research Report
The Effect of Survey Methods on the Postmaterialism Index
Jan Marcus
Pages: 137-166
PDF (Deutsch)
Desirable and Undesirable Effects of Monetary Incentives in Mail Surveys
Sven Stadtmüller
Pages: 167-185
PDF (Deutsch)
Methodological Contribution to the Analysis of Election Results in Party Strongholds
Thomas Ostermann, Rainer Lüdtke
Pages: 187-201
PDF (Deutsch)
Development of a New Method for Privacy-Preserving Record Linkage Allowing for Errors in Identifiers
Rainer Schnell, Tobias Bachteler, Jörg Reiher
Pages: 203-217
PDF (Deutsch)
Field Report
Data Collection Quality Assurance in Cross-National Surveys: The Example of the ESS
Achim Koch, Annelies G. Blom, Ineke Stoop, Joost Kappelhof
Pages: 219-247
PDF (Deutsch)
Book Review
The SAGE Handbook of Public Opinion Research. Wolfgang Donsbach & Michael W. Traugott (Hrsg.), 2008
Henning Best
Pages: 270-271
PDF (Deutsch)
Sozialforschung im Internet. Methodologie und Praxis der Online-Befragung. Nikolaus Jakob, Harald Schoen & Thomas Zerback (Hrsg.), 2009
Claudia Buchheister
Pages: 271-272
PDF (Deutsch)
Antwortreaktionszeiten in Survey-Analysen. Messung, Auswertung und Anwendungen. Jochen Mayerl & Dieter Urban, 2008
Marc Deutschmann
Pages: 273-274
PDF (Deutsch)
Klein aber fein. Quantitative empirische Sozialforschung mit kleinen Fallzahlen. Peter Kriwy und Christiane Gross (Hrsg.), 2009
Martin Weichbold
Pages: 274-277
PDF (Deutsch)
Statistiken verstehen und richtig präsentieren. Thomas Sauerbier, 2009
Tilo Beckers
Pages: 277-280
PDF (Deutsch)